lördag 7 december 2013

Ändrade planer för en velpanna!

Får ändra gårdagens inlägg och tala om att jag hamnade på Trangången i morse istället för i huset. Jag trampade till huset och funderade en stund varefter jag tog beslutet att trampa vidare istället. Det enda jag behövde ha med mej var laptopen, så den virade jag in i en handduk, stoppade i en väska och sen ner i cykelkorgen där jag sa till honom att hålla sej still. Och det gjorde han och även jag höll mej på däcken hela vägen till Trangången.

Nu är det kväller igen och snart dags att bege sej till brandstationen för ett nattpass. Ska först försöka få till ett litet bidrag till veckans fototriss. Och i morgon bitti blir det Trangången igen för att sussa en stund innan sista natten för den här helgen

Ha en trevlig kväll! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar