fredag 14 februari 2014

Långledigheten är inledd

Cecilia är trött, riktigt, riktigt trött för jag sov uselt igår. Jag hade kundalini yogan att passa på eftermiddagen mellan nätterna och förmodligen var det det som stressade upp mej. Meditation och avslappning fick mej inte att bli piggare till natten precis. Men nu är det gjort och långledigheten har inletts idag med städning och tvättstuga. Ja, jag vet att det är alla hjärtans dag idag, men också jag har festat till det på min första "valentine day" som singel. Först blev det en cykeltur ner till Brandholmen och Stadsfjärden med lite bröd till fåglarna. Även fast vädret var lika grått som vanligt var det vackert!


Efter en liten shoppingtur har jag nu ätit god mat och fruktsallad i min alldeles egna lilla lya, känns rätt bra faktiskt! Inte ensamt alls utan bara skönt!

Nu handlar det bara om att hålla sej vaken en timme till.........en timme till tvätten är torr.

Hoppas ni också haft en riktigt bra Alla Hjärtans Dag! Stor KRAM! (Såg ni hjärtat i båtens fönster förresten?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar