tisdag 21 januari 2014

Fortsatt intensivt

Efter ytterligare tre arbetsnätter var jag tvungen att ställa klockan igår för att gå upp och cykla till arbetsplatsträff klockan tre. Jag är alldeles säker på att jag såg ut som jag supit i minst två veckor, men se det hade jag inte! Bara jobbat sex nätter på en vecka! Efter intressant arbetsplatsträff där nog semlorna var bäst cyklade jag hemåt igen och somnade på soffan strax efter nio. Vetenskapens värld som handlade om solen höll mej vaken till nio, sen när jag bytte till Guldbaggegalan somnade jag direkt. ;)

Idag har det varit en lugn dag med städning och sånt. Solen sken, så det blev en riktigt härlig promenad till Labroängar också! Där passerade en räv på bara tio meters avstånd. Den stannade upp och tittade på mej i flera sekunder innan den sprang vidare. Fantastiskt! Där fanns också fina skidspår uppkörda och jag svor ve och förbannelse för skidorna är kvar i huset! Imorgon är det full rulle igen, blodgivning 9.15 och sen "100-åringen som klev ut genom fönstret och försvann" på bio klockan två, ska bli kul! Och sen ytterligare två nätters jobb.....är faktiskt så att jag ser fram mot långledigheten den här gången. :)

Stor kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar