söndag 13 juli 2014

Hej bloggen!

En mysig helg går mot sitt slut. Igår blev jag bjuden på grillning i mamma och pappas kolonistuga. Min bror, hans Anne och Samuel var också där. God mat och trevligt sällskap i en helt underbar omgivning med blommor och blader i alla upptänkliga varianter, helt enkelt jättemysig var kvällen. På vägen hem gjorde Johan, Anne och jag sällskap och efter en liten kisspaus hos dom blev det en rejäl turfrunda på nattkröken.

Idag räknade jag med regn och åska, men av det blev det inget. Tvättstugan blev dock avklarad och jag hann dessutom baka bullar, två sorters kakor och en laddning rågkakor...frysen full och alla kläder rena! Nyttig söndag och nu är det bara att njuta av resten av långledigheten!! På torsdag med yoga och paddling för det fanns plats!! Så spännande det ska bli!!

Nattpatrullen på väg ut i natten....en bild från i torsdagskväll.


KRAM!

2 kommentarer:

  1. Tack själv för sällskapet i helgen och kram tillbaka!!!

    SvaraRadera