fredag 31 juli 2015

Grabben med stort G

Tjejspa är trevligt det! Mia har ett utebubbel och där tillbringade jag kvällen igår ihop med henne och en kompis till. Mia hade fixat med morgonrockar och tofflor till oss allihop, gott tilltugg.....till och med en egen "butler" hade vi. Mias man fixade och servade oss så det stod härliga till. Skvallra med tjejerna är alltid roligt och igår var det ännu lite roligare.

Ni verkar ju vara lite nyfikna ni med?! Ni minns kanske att jag var i Eskilstuna för att äta middag med andra turfare för några veckor sen. Vid andra änden på det rätt stora bordet satt en grabb, månadens världsmästare. Det var nått visst där och när han frågade om jag ville hänga med på en öl till tvekade jag inte en sekund och det blev en trevlig kväll. Dagen efter guidade han mej runt på en lång turfrunda med lunch, glass och bad innan jag åkte hem igen.

När jag kommit hem kunde jag inte sluta tänka på honom och upptäckte efter att ha tagit kontakt igen att han kände likadant. I måndags kom han till mej och inte kändes det sämre inte.....det kändes faktiskt bara helt fantastiskt. Han är grabben som inte bara cyklar så att han tänder vägskyltar....han tänder lite annat också! ;)


Och imorgon hade jag bokat B&B i Enköping för att åka själv och turfa hem lite nya unika zoner i Strängnäs, Stallarholmen och Enköping. På eftermiddagen idag fick jag ett sms " Vill du ha sällskap?" Och visst ville jag det! :)

Nu ska jag göra ett seriöst försök att koncentrera mej tillräckligt länge för att kolla runt hos er andra. Kram och massor av kärlek!

11 kommentarer:

  1. :) Noga anades detta :D Så himla kul att det är så!
    Hurra för sköna människor och pirriga känslor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nog är det härligt alltid! :)

      Radera
  2. Oj, vad du turfar, vad skall du göra när hela världen tagit slut :)

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt att höra:) jag ler med hela ansiktet..... För va vad det jag sa han kke dyker upp på turf resan;))
    Blir varm i hjärtat av att se dig så glad och sprudlande (du är iofs alltid glad men för tillfället kke lite mera fnissig;)))
    Ha nu en toppen helg och turfa lugnt
    Kram nattugglan W

    SvaraRadera
  4. Ååååå så det spritter i mig när jag läser! Vad härligt! Alldeles glad i hela kroppen är jag nu!

    SvaraRadera
  5. Plötsligt händer det! :)
    Hoppas att din helg har varit helt suveränt bra! Jag blir så glad av ditt inlägg! :)

    SvaraRadera
  6. Jättekul! Ni kommer säkert att turfa bra tillsammans!

    SvaraRadera
  7. Vad jätteroligt Cissi, glad för din skull=)

    SvaraRadera