lördag 8 mars 2014

Hej bloggen!

Några bra dagar har passerat!!

I torsdags, mellan nätterna var det yoga som gällde. Ett bra pass! Och igår när jag vaknade blev det mysig tur till Gnesta för att lämna in brudkistan för renovering. Det blev inte så dyrt som vi trodde och det var ju upplivande! Upplivande var också bilturen på den svenska landsbygden, tror inte det finns något vackrare än Sverige!

Sen sov jag tolv timmar i sträck, och idag har jag varit vid huset hela dagen. Trädgården är färdig, till och med äppleträdet är klippt, inför visningarna. Det blev så fint så! När jag kom hem till Trangången satte jag igång i min nya lilla täppa. Under ivriga hejarop från entusiastiska grannar jobbade jag på med grästuvor och rötter nästan ända till mörkret la sej. Så jädrans roligt att komma igång. Och roligast av allt är nog att jag får göra precis som jag vill!! :)

Nu sitter jag här med några tända ljus och en martini och har det gott! Det hettar i ansiktet av all alldeles underbar vårsol och hoppet har tänts om en ljusare framtid! Cecilia känner sej idag alldeles oförskämt lycklig! Hoppas ni har det bra ni med!!? Kram, kanske särskilt till alla kvinnor idag på vår alldeles egna dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar