måndag 3 februari 2014

Discodrottning?

Bästa kompisen Marie dök upp redan på eftermiddagen i lördags. Det blev drink och middag med vin och sen bar det av ut på stan. Discodrottningen Cecilia gled runt på dansgolvet, som hon trodde hon var en kvinnlig tappning av John Travolta, ända till dansgolvet stängde. Kul hade vi! Det kändes i kroppen igår och idag med för den delen. Det här att jag påstod att jag är rätt vältränad i förra inlägget får nog revideras. Har nämligen precis upptäckt att jag har en hel del muskler som inte var särskilt vältränade...kanske får lägga till discodans, minst en gång i veckan på träningsschemat?! ;) Du ska ha tack för en riktigt trevlig helg Marie!

Sen var det då måndag igen och en ny långvecka väntar. Börjar på ny bil igen och det brukar alltid bli så härligt snurrigt och vimsigt några nätter innan man lärt sej allt nytt, tur att Tina håller ordning på mej. Sen kan jag också tala om att jag äntligen kommit igång att måla skänken. Andra strykningen är nyss gjord och är jag riktigt duktig kanske jag kan få den klar till helgen.

Näe, nu lite sill och potatis till lunch och sen en liten tupplur inför kommande arbetsnatt. Ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar