söndag 16 februari 2014

Söndagkväll

Första helgen på långledigheten har gått rasande fort. På lördagen gick jag upp tidigt för att skjutsa Hanna och Patrik till tåget, de har tillbringat helgen i Stockholm. Jag passade på att uträtta diverse ärenden när jag fick fri tillgång till bilen och strax före lunch hämtade jag Elin, som är på besök i stan, vid huset. Hennes Niklas har jobbat hela helgen så vi har passat på att umgås mycket både igår och idag. Igår åt vi middag ihop och tog en tur för att se förvandlingen av deras nya lägenhet, den kommer att bli så fin när den är klar!

Idag har jag haft besök av min f.d mans och mina gamla vänner Cattis och Peter. Det var riktigt roligt att träffas igen och det känns bra att kunna upprätthålla lite av kontakten vi tidigare haft. Om min f.d man läser det här kan jag tala om att Peter är riktigt sugen på en golfrunda såsmåningom.

Några yogapass har jag också hunnit med, ett nytt som gav mej en hygglig träningsvärk till idag i en vad det verkar som, helt oanvänd del av ryggen. Gäddhänget fick sej också en släng av träning tror jag.

Som sagt, helgen har gått rasande fort och nu är det bara sängen som återstår. God natt kram!!

1 kommentar: