torsdag 27 februari 2014

Jag ÄR en egoist!

I morse skjutsade jag Hanna och Patrik redan vid kvart i sju. Det var rena döden att gå upp eftersom jag på sista tiden som ensamstående nattarbetare ändrat dyngsrytmen så jag är vaken halva nätterna och sover som godast just runt sex...... kändes det som i varje fall när klockan ringde.

Efter ett morgonyogapass bar det sen av till huset där jag fick börja med att åka och slänga lite återvinning samtidigt som jag passade på att inhandla soppåsar i olika storlekar. Här ska det nämligen kastas en hel del gammalt skit och en del ska skänkas bort. Jag började att packa ner återstående grejor på övervåningen och därefter gav jag mej på att skruva isär köksbordet som inte gick att rubba med benen på. Det gick inte att rubba när benen var borta eller så snälla mor och far fick kallas in som hjälp. När bordet äntligen kom till Trangången upptäcktes det att det inte passar något vidare, det är för stort och klumpigt tillsammans med dom andra möblerna. Aja, vi får väl dansa på bordet på personalfesten så blir det tippen för bordet sen. ;)

Annars idag bjöd jag mor och far på lite fika som tack för hjälpen, sen tyckte jag att jag behövde belöna mej själv lite. Det blev en dyr belöning. Nya blommor till köksfönstret, som blev så fint så tillsammans med tulpaner från mor och far, och sen en inbetalning för att gå fortsättnings kursen på kundalini yogan. :) Det är jag värd!!

Kan också tala om att idag mådde jag alldeles utmärkt bra av yogakursen, två pass idag alltså.. Kram på er!
P.s Försökte knycka en bild från nätet på min yogalärare Jessica och lokalen där vi är. Det misslyckades! Den här däremot gick bra att knycka! Inte lika snygg dock! ;) D.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar