söndag 23 februari 2014

Glädje och sorg!

De här bloggen blir visst bara dystrare och dystrare och allt handlar bara om mej och det är väl inte så förskräckligt kul att läsa om. Här kommer i varje fall en snabbrapport från helgen som, som sagt innehållit både det ena och det andra, mest glädje tack och lov.

Igår sov jag länge efter natten och sen var det dags för älskade ungens 25-års kalas. Jag var minst sagt lite nervös eftersom det var första gången vi sågs hela tjocka släkten efter skilsmässan. Allt avlöpte dock väl, smörgåstårtan var jätte god och Hanna provade locktången jag köpt till present och blev så fin så. Glädje, så mycket glädje!

Idag var det mindre glädje en stund mitt på dagen. Jag hade stämt träff med min före detta man i huset och det var inte så kul kan jag säga. Vi har visst lite svårt att bete oss som vuxna människor just nu!

Det var så skönt att fara vidare till en trevlig, god och lugn middag som väntade hos mor och far och därefter lugna och väldigt sköna Trangången! Kan också passa på att vara tacksam för att vi här i Sverige äntligen, åtminstone tillfälligt, kan bli av med lite (klicka på länken) idioter. Peace and love, eller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar