måndag 9 juni 2014

För minnet....

Tiden går så fort och minnet är så dåligt så det gäller att uppdatera min dagbok, så fort som möjligt.

I lördags natt jobbade jag en extranatt. Det var minst sagt lite virrigt på många sätt. Vi var en vikarie för mycket bokad och eftersom ingen av oss ville gå hem blev det en över när alla bilar var bemannade med två personer. På för natten åkte jobbade jag på en bil och efter lunch satt jag en stund på larmcentralen för att lära mej svara på larm. Egentligen skulle jag ha suttit där resten av natten, men istället fick jag åka en tur på landet för att ersätta en kollega som kände sej lite hankig. På morgonen när jag kom hem kändes det som jag glömt hälften jag skulle gjort och det snurrade rejält i huvudet.

Efter några timmars sömn gick jag bort till Hanna och Patrik för att gratulera blivande svärsonen på födelsedagen. Med på kalaset var också Patriks pappa, farfar och farmor. Vi hade jättetrevligt och det var så roligt att träffa dom!

Idag har jag styrt och ställt med ventilationen i min lägenhet och äntligen är det klart. Och nu väntar snart möte på jobbet mellan 15 och 17 och därefter middag ute med jobbet klockan 18 och sen en natts jobb.......känns länge till imorgonbitti när jag får krypa i säng igen.

Kram till er allihop!

1 kommentar:

  1. Rörigt när det blir så, jag jobbade natt förr, och jag funkar inte alls lika bra på natten som på dagen, så det som jag kanske skulle ha löst dagtid blev mycket svårare nattetid...

    SvaraRadera