onsdag 25 januari 2017

Fotoutmaning

Nyss hemkommen från min 130 mil långa tur för att fånga en medalj har jag bara ork att lägga ut en bild och den får bli till gemsweeklyphotochallenge som har temat stå denna vecka.

Den här cyklade jag förbi någonstans i Landskrona. Även fast det gick rätt så fort hann hjärnan ändå registrera ordet stå, så det blev en tvär inbromsning och ett hundratal meter tillbaka för att fota. Här inne har nog många stått och hejat i både med- och motgång......


Ska försöka få till ett inlägg om resan imorgon. Kramar!

20 kommentarer:

  1. Ett absolut perfekt bidrag till temat!
    Skrattade gott åt din kommentar om den långa road tripen och hur din bil och cykel såg ut efteråt. Ett tips - vänta med tvätt till i maj eller så;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jo redan på fredag bär det ju av till Bromma med cykel och allt, så att tvätta nu är ju som att kasta pengarna i sjön. :)

      Radera
  2. Klockren tolkning på veckans ord!

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Ibland har man som sagt tur, jag tror aldrig jag sett en sån entré till en mindre idrottsplats tidigare. :)

      Radera
  4. Jag instämmer, klockren tolkning!

    SvaraRadera
  5. :-) där satt den; jag menar där stå-r den på plats!

    SvaraRadera
    Svar
    1. En riktig lyckträff i Landskrona! :)

      Radera
  6. Cissi det här var VERKLIGEN en perfekt BILD till temat /ordet STÅ :)
    och att du går tillbaka för att du sett ordet fick mig att LE underbart !!!
    Stort TACK att du är med
    Kram Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv för en härlig fotoutmaning där jag får tillfälle att upptäcka nya bloggar och deras skapare.
      :)

      Radera
  7. Godt treff på temaet denne veka.

    Fin kveld frå Anne-Mari

    SvaraRadera
  8. haha mitt i prick skulle jag vilja säga att du träffade med den här bilden.

    SvaraRadera
  9. Bilden var verkligen representativ för temat! Härligt!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  10. Toppentolkning! Så fint att du hittade just den där skylten!
    En av mina favoriter bland många bra bidrag.

    SvaraRadera
  11. Det var en klockren tolkning av Stå :)
    Kramiz

    SvaraRadera
  12. Haha passar ju perfekt! Har ju sett några fina bilder på instagram och ser fram emot fler :) Kram

    SvaraRadera