torsdag 24 april 2014

Cecilia har blivit med I-phone! :)

Extranatten gjord och det gick så bra så! Efter en kopp kaffe när jag vaknat slängde jag mej upp på min trogna cykel och trampade iväg mot Stjärnholm och Lastudden för att hälsa på en gammal kompis i bara shorts och linne. Ja, alltså! Det var jag som hade shorts och linne!! Det blev lite kyligt för kalla vårvindar från havet som motvind kan inte gärna jämföras med sol och lä på framsidan där jag satt och drack mitt kaffe.

Fram kom jag i varje fall och vi hade en riktigt trevlig eftermiddag med massor av prat och skratt och tack och lov hade jag långbrallor med i ryggsäcken till hemvägen.

Sen blev det hem en liten stund innan det bar av till seans tillsammans med mamma och moster. Ingen ande tog kontakt med mej och denna gång gick bilen faktiskt även när vi skulle hem. ;) Här är en länk till inlägget där ni kan läsa hur det gick sist!

Idag har jag lånat bilen och åkt runt med den. En 20 meter lång vattenslang och ett parasoll har inhandlats och på eftermiddagen blev det en tur till en kompis i Oxelösund för en fika och hämtning av ett litet underverk, en I-phone 4. Snälla Mia hade nämligen en liggandes som jag kunde överta! Helt otroligt bussigt!! TACK! På lördag ska Hanna och Patrik hjälpa mej att få igång den och sen får vi se hur det går för en fullständigt oteknisk och väldigt otålig kvinna i sina bästa år att lära sej hur en sån där I-phone fungerar! Bli inte oroliga om jag inte svarar! Förmodligen är det nog så, i så fall att jag inte vet hur man gör!?

Vårvädret tar, så nu god natt! Sov gott alla ni!

1 kommentar:

  1. Ja än så länge är det bara solen som är varm, fastän det vissa dagar är 15-17grader varmt.
    Hoppas du haft dig en fin helg!

    SvaraRadera