fredag 1 maj 2015

Långledigheten är här!

Ojoj, den här jobbarperioden har verkligen varit tuff. Inte för att jobbet har varit ovanligt tungt utan det är nog jag som inte varit riktigt i form. Det har varit mycket för huvudet ett tag och det frestar mycket mer på mej än vad kroppsligt arbete gör. Nu hoppas jag att mitt stackars huvud ska få vila på långledigheten och att kroppen får jobba istället.

Det ska förhoppningsvis bli tid för mycket turf, sköna dagar med trädgårdsarbete och härliga långpromenader i naturen. Började igår med att cykla några mil för att ta några nya turfzoner, medaljen 500 unika är min. Sen slocknade jag klockan nio! :)

Här ett foto från StonedZone i Sjösa, kanske inte den vackraste zonen jag tagit! ;)

Kram och kärlek!

4 kommentarer:

  1. Hoppas du får en trevlig långhelg där du får vila lite
    och leta dina turfer.

    Tjingelingen från Rantamor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag tror nog långledigheten kommer att bli finfin.
      Ha det fint!

      Radera
  2. Hoppas långledigheten börjat bar och fortsätter i samma stil :) Fortsätter fascineras av ditt turfande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Turf är roligt, får se om jag kan ta en lite längre tur med cykeln i bilen denna långledighet......skulle vara kul!

      Radera