lördag 8 november 2014

Jag är sååå modig.......

Nu var jag riktigt modig! ;) Har länge velat lägga till en blogglista i min blogg, men har inte ens vågat försöka. Att bara öppna sidan för bloggens layout gör mej genomsvett...... alla diverse olika rutor med helt obegripliga ord som jag är tvungen att googla för att begripa...och tänk om jag klickar fel och typ raderar alltihop....

Nu vågade jag som sagt efter mycket velande och våndandes ladda ner en gadget och vips dök det upp en blogglista på sidan om mina inlägg. När jag återhämtat mej ska listan sakta men säkert fyllas med några av alla de härliga bloggar jag då och då tittar in till.

Nu väntar en natt till med patrullen, smyger runt på jobbet med kameran i högsta hugg....Ha en bra fortsättning på kvällen.....

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Det kunde varit jag som hade våndats på det sättet! Grattis till att du lyckades! :)

    SvaraRadera