onsdag 17 juni 2015

Abstinens

Idag har det rensats ogräs på kolonin igen. Mamma, pappa, Elin och jag hjälptes också åt att resa partytältet till midsommar.....nästan lika roligt som självaste midsommarafton......eller också är det jag som nu för tiden skrattar för det mesta. :) Vid fem-tiden var jag hemma och fixade klart en ny laddning rabarbersaft.....vi gillar bål i min familj. Och nu......nu sitter jag här och håller mej fast i soffan......jag ska inte turfa........jag ska inte turfa........!!Kram och kärlek!

Slutar med en bild från en del av mamma och pappas trolllandskap som fascinerat barn i många år.

13 kommentarer:

  1. Vilken söt liten troll-by! Supergulligt :) Fortsätt håll i dig hårt... vila vila vila!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gick bra till i morse....men då fick det bli en liten runda! :)

      Radera
  2. Underbar söt bild på trollby.
    Ha en underbar midsommar och kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, när mina döttrar var små var alla hus och alla troll framme och byn var dubbelt så stor!
      Ha en fin midsommar du med!

      Radera
  3. Haha! Det ser inte ut som om du kunde hålla i dig ordentligt. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :)......jag fick ge upp och ta en runda!
      Ha en fin midsommar!

      Radera
    2. Ha det fint du med! :)

      Radera
  4. Vilka söta troll!
    Och grattis till alla dina turfpoäng!!

    SvaraRadera
  5. Tittar in och önskar dej en trevlig Midsommar!!! Å grattis till turfpoängen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tacktack! Och en riktigt trevlig midsommar till dej också!

      Radera
  6. Hmmm ... undrar om du kunde hålla dig ;)
    Hoppas helgen börjat bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helgen har börjat bra.....med en redig turfrunda på förmiddagen! ;)

      Radera