söndag 7 juni 2015

Jobb och sånt!

Söndag eftermiddag och en natt kvar att jobba, känns lite tungt för jag har sovit dåligt. Tack och lov går det i ett på jobbet, man hinner liksom inte bli trött. Skönt är det också att det är ljust nästan hela nätterna! Igår jag när jag cyklade till jobbet, via några turfzoner förstås, spirade sommarkänslan på torget. Raggarna stod uppställda för den årliga crusingen genom stan...


Annars har det startat en ny omgång i turf idag. I maj har jag slagit mitt personliga rekord genom att cykla hem 300 000 poäng. Juni blir lite lugnare på turffronten, ska bara cykla hem 252 takes innan midsommar först......;). Varför då? Jo, för att nå mitt mål.....10 000 takes och ny medalj!

Lite smått halvgalen och totalt manisk när det gäller turf vandrar jag vidare här i livet...!

Ha en fin fortsättning på söndagen! Kram och kärlek!

12 kommentarer:

  1. Tänk vad motion du får av din "galenskap" - önskar jag hade en hobby som bidrog med en bråkdel :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, inte behöver jag gå på gym i varje fall! :)

      Radera
  2. Vilka fina bilar de har - ligger mycket arbete och kärlek bakom denna skönhet. Och hur tufft är det inte med rosa bilar ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blänkte helt fantastiskt på torget.......en fröjd för ögat med välskötta gamla bilar! :)

      Radera
  3. Vilken tur att jag loggade in så jag såg ditt meddelande! Fick ryggskott i torsdags och har varit lite frånvarande på bloggen några dagar. På tisdag har jag ingenting inplanerat så det passar jättebra. Antar att du inte cyklar hela vägen hit, för då kan jag ju hålla med om att du är galen ;) Åker du bil eller buss/tåg? Kommer du med bil kan du parkera hos mig så promenerar vi ner på byn, tar bara 5 minuter.
    Håller tummarna att du fixar medaljen! Och vilken underbart somrig och svensk triss! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Mia! Har skrivit en kommentar hos dej......ska bli roligt att träffas imorgon! :)
      Kram

      Radera
  4. Du är underbart halvgalen, det gillar jag! Hoppas att du fixar medaljen, det gör du säkert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det härligt att vara lite halvgalen! :)

      Radera
  5. Du vet väl att det är bra att vara halvgalen. Man har ju sååå mycket roligare i livet då haha.
    Tjusiga bilar.

    Ha nu en jättefin fortsatt vecka.
    Tjingeling.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med, att vara lite halvgalen förgyller helt klart livet! ;)
      Önskar dej också en fin vecka!

      Radera
  6. Jätteimponerande turfat av dig under förra omgången. :)

    SvaraRadera