onsdag 3 juni 2015

Storm

Två nätter gjorda och idag upp vid tolv till ett möte på jobbet. Egentligen skulle jag ha haft tvättstugan, men tack och lov fanns det en tid ledig imorgon förmiddag....inte för att jag så gärna vill gå upp klockan sju enda ledig dagen denna vecka...men ibland har nöden ingen lag och naken vill jag inte gå!

Efter mötet blev det en liten turfrunda i stormen, vid Brandholmen kan jag nog lugnt påstå att vågorna gick höga. Släppte cykeln när jag skulle fota och pang sa det och cykeln med väskan i korgen blåste omkull.........men det värdefullaste höll jag ju i handen.


Blås inte bort kära ni.....kram och kärlek!

8 kommentarer:

  1. Ja fy sjutton vad det har blåst både igår och idag. Hoppas det mojnar snart! Hoppas det gick bra med cykeln och tur att du inte hade kameran i cykelkorgen just då.
    Ja en turfrunda till Gnesta låter ju kul :) Hojta till när du har möjlighet. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, varför blåser det så mycket! Kunde knappt cykla ner till pendeltågstationen ikväll!! Nu vill jag ha lite mer värme och mindre blåst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa,, mera sommar hitåt....tack!

      Radera
  3. Nog har vindarna slagit till ordentligt, ute låter det som att man bor vid havet.
    Usch då, en trött dag då, var själv uppe tidigt med för att åka och hämta ut ett Siths-kort genom jobbet. Ha en bra dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blåser nått hemskt! Hoppas vädret vänder snart!

      Radera
  4. Ja fy sjutton vad det blåste igår. Blev ju rufsig i håret. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja nog blev man det alltid! :)

      Radera