tisdag 21 april 2015

Hjälp

Min turfgubbe och med den alla medaljer och poäng är borta!! Den försvann när jag bytte telefon! Något positivt har det med sej i varje fall.....jag får äntligen använda en ledsen graffittigubbe som jag fotade förra sommaren.....jag är inte ledsen så ofta nämligen. :)


Men jäklar anama......... får jag inte tillbaka min turfgubbe får jag väl spotta i nävarna och smörja cykelkedjan och börja om från början igen!

Frågan är vad jag ska heta då.....mitt förra nick var Canon. Någon som har ett förslag??

Kram på er!

18 kommentarer:

  1. Nu har jag faktiskt fått googla vad turfing är för nå't. Mmmmhhhh - låter som orientering fast på en cykel om jag fattat rätt, vilket jag starkt betvivlar.

    Synd att du tappat alla dina data. Går det inte att antingen "bara" byta simkort alternativt ladda ned all info till datornoch sedan upp igen till den nya telefonen? Hoppas verkligen att du inte tappat allt.

    Canon syfter säkert på din kamera så Nikon eller Sony är ju inget alternativ;-) Kalla dig för Gollum då.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är synd.........men det är bara att börja om från början igen! :)
      Haha.....Gollum var ju ett förslag det med......ser mej honom framför mej cykla som en tok......! :)

      Radera
  2. Näää, sånt elände! Du som var mästaren! Kanske du ska kalla dig Mästaren ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det skulle man ju kunna göra, passar mej precis! ;)
      Har precis fått kontakt med en av spelets admin så kanske dom kommer att kunna hjälpa mej!

      Radera
  3. Fy vilken otur, hoppas den hittar tillbaka till dej.

    SvaraRadera
  4. Va? Dubbelva? Kan väl inte bara försvinna. Det är ju registrerat någonstans väl??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, det finns registrerat och mitt gamla konto finns ju fortfarande med i spelet. Det är bara det att jag inte kan använda den.

      Radera
  5. Det där var inte kul men du spottar säkert i nävarna och reder upp det hela på något sätt! För mig låter det som en mardröm att starta om från början men vad gör man inte för sin hobby!
    Hoppas det löser sig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vad gör man inte för sin hobby! Igår fick jag mej i varje fall en vacker promenad på piren i skymningen för att ta zonerna där. Vackert!

      Radera
  6. Nej, va jobbigt! Finns det inte nån hemsida där du finns registrerad?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, det finns och nu har jag fått kontakt med en som arbetar med spelet......håller tummarna för att de kan göra något!

      Radera
  7. Men det var sig en fin gubbe iallafall!

    SvaraRadera
  8. Du cyklar ju, varför inte Monarken :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var fyndigt! Får fundera på saken om jag nu inte får tillbaka min "gamla" gubbe.

      Radera
  9. Så kan man också se det. Den var söt. Annars var det supertrist. :(
    Jag är född utan fantasi och har själv aldrig haft namn på saker :) De som känner dig bättre vet säkert något passande. Kram. Ps. Turfy/Turfie

    SvaraRadera
  10. Jag hittar något positivt i det mesta, och det är nog min starka sida här i livet!
    Turfy är ett bra förslag, men nästan lite för gulligt....
    Kram

    SvaraRadera