torsdag 8 januari 2015

Att sitta på musen

Idag har jag haft ledig dag. Min plan var att i lugn och ro gå upp för att städa och diska och sen på eftermiddagen bege mej iväg till mamma och pappa för en eftermiddagsfika. Istället ringde Elin och det blev 1 km simning och lite bubbel på förmiddagen.....8 klipp kvar.

Sen bar det av hem för att byta bilen mot cykeln för att kunna turfa lite på vägen till mamma och pappa. Ja, jag hann äta och fylla på lite i diskbänken också.

Efter ca 2 cyklade mil och ca 50 nya turfzoner, trevlig fikastund och pusselbyggande hos mamma och pappa kom jag hem för att sjunka ner i soffan med datorn en stund. Datorn gjorde inte alls som jag ville. Pilen for hit och dit när jag använde touchen på tangetbordet och till slut blev jag övertygad om att jag eller rättare sagt datorn fått ett virus. Som tur var visade det sej till slut att det bara var jag som satt på musen.....haha, så kan det gå!!

Och disken den står där den står, men det är ju en dag imorgon också! :)

Kram och kärlek!

4 kommentarer:

  1. Låter som en trevlig variant på en ledig dag!
    Disken springer säkert inte ifrån dig.
    Finalen med musen var ju en riktig knorr... :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyckte själv det var riktigt roligt när jag äntligen kom på vad problemet var! ;)

      Radera
  2. HA, ha! Det är inte alltid datorns fel när det inte vill sig!
    Skönt med en ledig dag och du fick då verkligen mycket ut av den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Näe, i det här huset är det nog oftast mitt är jag rädd för! :)

      Radera