fredag 30 januari 2015

Jobbarhelg

Fobollen igår blev en trevlig tillställning förutom då kanske att Niklas lag åkte ur cupen och att jag tappade bort mina nycklar. Niklas var lika glad för det och jag fick efter lite om och men tillbaka mina nycklar, så allt ordnade sej.


Idag blev det en lång turfrunda i solen.....bara ett par dygn kvar till omgången är slut och eftersom jag jobbar i helgen var jag tvungen att samla lite poäng och zoner idag. Men som sagt solen sken och det var inte alls så tokigt med lite utevistelse. Första bilden är från koloniområdet där min kolonilott väntar på våren och den andra bilden är på en av husen vid stans frisksportartorp.

Sen blev det en stor portion gröt och två och en halv timmes vila..........nu är jag laddad för helgens jobb!!

Ha en trevlig helg alla......kram!

10 kommentarer:

  1. Så härligt med solsken!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var härligt så länge det varade........ nu vräker snön ner.

      Radera
  2. Härliga bilder. Tur att du hittade dina borttappade nycklar!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de hade hamnat i sekretariatet och när vi var för att köpa kaffe hade min nyckelknippa beskrivits i högtalarna med stor inlevelse utan att jag hörde det. Som tur var det någon annan som hört meddelandet, så när jag började yra runt mellan bänkraderna på jakt efter nycklarna var det flera som upplyste mej om att mina nycklar nog fanns att hämta i sekretariatet. :) Puh.....

      Radera
  3. Vilket härligt väder att vara ute i!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, man får passa på så länge det varar...nu är det snöstorm.....

      Radera
  4. Härligt när man känner sig laddad för att gå till jobbet.
    Tur att allt ordna sig med nycklarna.
    Ha en skön helg trots arbete.
    Annika

    SvaraRadera
  5. Jag ska jobba halva helgen, dvs imorgon lördag. Ser att det ska bli busväder, så jag undrar just hur det ska gå ... Längtar efter mer vår, inte mer snö!
    Tur att du fick tillbaka dina nycklar, onödigt mycket extra arbete just när nycklar försvinner. Jobba lugnt i helgen nu!

    SvaraRadera
  6. Jag får ett ruskigt trauma när jag hör ordet nycklar! Dom är alltid borta. Jag vet inte hur många timmar jag har letat efter nycklar i mitt liv. Hos dig blev slutet gott i alla fall! Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. Är det sol nu måste man passa på.

    SvaraRadera