söndag 4 januari 2015

YES!

Mitt bidrag till veckans helgbild måste bara bli den här! REVISITOR medaljen i spelet turf fotad i mobilen!


Ni som hängt med på bloggen vet att jag inte gjort annat än att cykla hit och dit i jakten på gröna zoner sen i fredags. Jag har kämpat i motvind, så lårmusklerna värker. Ja, faktiskt! Trodde inte jag kunde få träningsvärk i lårmusklerna längre, men det fick jag. Jag har frusit om händerna så jag har fått diska i varmt vatten fast jag inte behövt diska, fötterna har fått flera varma fotbad, extrabatteriet är helt utbränt och cykeln den gnisslar och gnäller och är i stort behov av rundsmörjning. Men jag fick den till slut......... medaljen REVISITOR!!!

Ja, det var min helg det! Medan jag väntar på filmen Återträffen ska jag kolla in vad ni andra haft för er i helgen!

Kram och kärlek!

28 kommentarer:

  1. Grattis :)
    Läst om detta - ska nu spana i n din blogg ordentligt så jag får de va du haft för dig!
    God fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis efter allt jobb du lagt ner :-)

    SvaraRadera
  3. Stort grattis! Vilken arbetsseger! Du har verkligen kämpat och är värd medaljen!
    Ha det bra och njut av segern!

    SvaraRadera
  4. Grattis!!! Hoppas du tinat upp vid det här laget....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kastade precis av mej raggsockorna......

      Radera
  5. Grattis!! Det låter väldigt jobbigt det där, men säkert jättekul.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det är verkligen jättekul! Har provat andra vanliga, stillasittande spel, men tröttnat rätt så fort!

      Radera
  6. Stort grattis! Du klarade det :)
    Du måste återkomma med vad du tyckte om Återträffen. Såg den på bio när den kom och jag tyckte den var helkonstig...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tacktack! Jag återkommer om filmen. Har hört fler säga att den var både dålig och konstig och det väcker ju genast mitt intresse...förstås!

      Radera
  7. Vilken fighter du är. Stort GRATTIS! Ska du låta din cykel få vila ett tag nu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aldrig i livet! Det blir till att köpa lite olja till cykeln och trampa på mot ny rank....rank 40.....turfmaster! :)

      Radera
  8. Hoppas kunna göra det jag med när vädret tillåter cykling, i april någon gång!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du provar! En del trillar dit.....andra inte! :)

      Radera
  9. Grattis! men för att verkligen förstå vad du har presterat får jag läsa lite på din blogg. Hoppas muskler, fötter, händer har återhämtat sig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Prestationen är nog mest min egen, om jag jämför med en del av de andra turfarna i spelet ligger jag i lä!

      Radera
  10. Kan man kalla för arbetsseger - o som sådan ska det ju kännas efteråt!!

    SvaraRadera
  11. Hehe, skam den som ger sig och motion har du fått också :-)

    SvaraRadera
  12. Otroligt att du har cyklat så mycket.
    Fast jag förstår inte riktigt vad det handlar om?
    Måste nog läsa på lite i din blogg.
    Allt gott
    Annika

    SvaraRadera
  13. Härligt då har du cyklat och fått motion plus attd u fått en medalj , vilken lycka :)

    SvaraRadera
  14. Stort GRATTIS! Men var rädd om händer och fötter! En förfrysning kan ge långvariga men.

    SvaraRadera
  15. Ha! Bra kämpat. Och ja, jag har koll på di andra blogg också. :)

    SvaraRadera
  16. Att jag fick tips om spelet turf i maj förra året tackar jag min lyckliga stjärna för. Äntligen har jag hittat en motionsform jag inte verkar tröttna på!
    Tack för era kommentarer och ha det bra allihop! :-))

    SvaraRadera
  17. Kul!!! Grattis!!! Härligt kämpat!

    SvaraRadera
  18. Får ta och gratulera till medaljen :)
    Kram

    SvaraRadera